بی تو هرشب غم نشسته کنارم


عاشق

 

...کاشکی که دردم یکی بود ...

 

      ...کاشکی که غم اندکی بود...

 

...کاشکی که درد دل من دردکم و کوچکی بود...

 

       ...نه هوایی نه هوسی دارم...

 

...نه به دل عشق نو رسی دارم...

 

       ...منه سرگردان در همه دنیا...

 

...منه تنها یه بی کسی دارم...

 

       ...درداکه تقدیر من رحمی به شادی نداشت...

 

...از سیب باغ دلم جز بذر حسرت نکاشت...

 

    ...نشنو از نی ، نی اسیری بینواست...

 

...بشنو از دل ،دل حریم کبریاست...

 

    ...نی بسوزد خاک و خاکستر شود...

 

...دل بسوزد خانه ی دلبر شود...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 25 ارديبهشت 1389برچسب:,| 13:4 | مرتضی|

De$ign:khanoomi